Pages

4 July 2012

✾◕ ‿ ◕✾ santai bersama NA ✾◕ ‿ ◕✾










salam...winl..wink...
thanks yerk sbb sudi clik blog BAM , ari saja nk share pasal si NA aku hangout dgn dia smlm..hah sapa tu NA ,pompuan ker laki...(✿◠‿◠)...

ni lah NA( nadiah athirah )
acttly dia nie cousin aku, orang nyer perghhh lembut ,baik,giler ..bak kata kawan2 aku memang kelasss..lahhh..(;‿♥)
aku bosan dok umah so aku ajk ler NA ni g jejalan,teringgin nak naik titian gantung..


tgok tu excited gilerr NA nk naik

cousin ak ni ad pyakit TTK (takot tapi kontrol) konon nyer cian kat aku sb dah pay tiket nk naik benda alah nie (padhal mmg takut pon si NA ni..




muka bangga
saja nk show off sb dtp naik



tapi disbbkn hari nie bukn public holiday maka dengan bangganyer aku dgn si NA jer yg naik aritu so xpyh nk line up nk bli tket

candid lu..walawehh..


Are u ready NA ??

sempat ag pose konon2 padahal dh gayat  gilerr


view dari 15800  mm
titian gantung ni mmg tinggi giler r pecah peluh gak r jalan 




tekejut aku mampu naik setinggi  18350 mm


muka penat...

lpas penat berjalan memg sesuai sgt rendam kaki...
ala NA ni pon shoot aku jugak ...


perghh memang ralit dok sini

alohhh  mamat 3 ketul dtg dr mn laks xpuas si NA  nk tenyeh daki kt kaki..

eleh p sedim je pon....ok ler janji aku dgn si NA appy..ciptaan allah harganya tidak ternilai..pas ni  aku ajak NA holiday at cameron plak ,makn strawberry sambil berdiri hahhahahhahahha








Terima Kasih

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Blog Aku Miskin Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign