Pages

22 July 2012

ramadhanku tanpa DIA

salam semua..wahh dah lama bam tak post en3 baru kan ..yeahh..
amacam puasa arini ..sederhana atau x ???
umah aku huhmm xpyh citer r ,tambah pulak adik aku si nazifa tu huhmm beli macam2 kat bazar..
semua nak..itu nak..ini nak..last2 korang pon taw kan apa kesudahan dia kan
tak habis pon..
tapi kali ramadhan aku sedih sikit la..
ye la taun ni puasa tanpa ayah..
selalu meja makan ada 6 orang kami sekeluarga
tapi taun nie 5 jer
sebenarnya sedikit sebanyak bg kesan la keatas hidup fmily ak,ye lah
mana2 pon kehilngan org yg kita syg pon of coz beri kita kesan kan..
terutama mak aku..kadang2 aku dpt lihat mata dia basah2 jer
yer aku taw dia masih rindukan suaminya..
lelaki yang sentiasa disisinya kini tiada lg didepan matanya
apa boleh buatkan..
yang pergi xmungkin akan kembali..
ramadan tahun ni akan aku rebut hikmahnya..
insyallah..



Terima Kasih

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Blog Aku Miskin Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign