Pages

5 July 2012

ὺ.ύ kiranya aku bukan untuk nya ὺ.ύ




salam ..tanks kat korang yg sudi check in kat blog aku wahhh klu malam2 cam gini memang sesuaikan nk felling2 hihihihih...
"alooop tila ap yg ko nak citer hah"??
story aku yg nk mory kt korank tentang DIA
aku kenal dia masa aku form 4 ahaks masa tu aku knl kt chating ja..dia jauh..nun sarawak,aku pulak perlis..

ni negeri aku
ni negeri DIA



so bila da bekenalan aku pon mula bercinta dengan DIA tp masa tu aku cuma budak 16 tahun ,akal jus nak hepy2 ja xde pon seyes dengan DIA,
ya maybe masa tu time monyet bercinta ja...(ni gambar hiasan aku xde kena mengen a dgn monyet tu )


tapi lps break up dgn DIA ,aku mula sedar sebenarnya aku sudah permainkan hati seorang lelaki,bukan budak yang berumur 17 thun masa tu ,aku dapat rasakan aku adlah pompuan ptama dlm hidup DIA..memandangkan DIA xpernah bercinta sebelum nie,

DIA banyak mengajar aku tentang soal agama, DIA lah selalu beri motivasi kat aku,dan DIA selalu pujuk aku kalau aku kena marah dengan bapak aku..dlm hati aku kenapalah aku sebodoh tu tinggalkan DIA..kenapa aku permainkan dia,kenapa aku buta xnampak cinta yang luhur dari DIA...

selepas kehilangan dia,aku cuba mencari penganti dia ,ramai yang aku bg peluang untuk jadi sebahagian dalam hidup aku,tapi .......semua xsama mcm dia ,xjujur mcm dia,
jadi bila aku terus dilukai aku akan merenung kad raya lusuh dh ..itu jer la kenangan aku dan dia dan gambar dia aku renung tajam2,

pernah aku mintak dia terima aku kembali..tapi dia dh anggp aku mcm kwn dh,xmungkin dia nk terima aku
sekali lagi aku mula hampa ..

orang cakap ubat nya adalah masa
maknanya telah berkapit2 la ubat masa aku telan untuk aku lupakn
adakah aku berjaya????
DIA
aku gagal............makin cuba lupakan makin kuat ingatan aku untuk DIA...pernah aku tanya pendapat kawan2 mcm mn nk pujuk hati DIA dan ini respon dr kawan aku yang aku rasa mugkn ini keb
  • awk x yah la nak push sgt2 kat dia..mungkin dia lebih berhait2 dgn kata2 awk..yg penting..be yourself..org lelaki suka pada perempuan yg mature,ada pendirian..lelaki..x suka yg gedix2..
  • pd sy..kes awk x teruk dr kes sy..
  • awk ekna hadapi..
  • kena*
  • mungkin berkawan..adalah yg terbaik utk awk berdua..apa2 pun..hanya allah yg tahu mana yg terbaik utk kitalast sekali..tawakal..berserah lah setelah smua cara diatas awk da buat..terimalah kenyataanx leh pujukmmg x leh pujukkes nikes x leh pujuksbbni soal hatikalau hati x terbuka utk awk..mmg xde la jwbnya..
"adakah aku di takdir hanya untuk menjadi kawnnya"
sedangkan hati aku telah aku abadikan nama DIA
kalau macam tu ku abadikah warkah ini untuk mu
untuk awak yang berada nun jauh disana...
AM ,tila xrasa warkah ni AM membacanya,jadi biakanlah ia bersarang disini... walaupun kisah kita telah 6 tahun berlalu,tapi masih terasa kebodohan tila kerana minggalkan am saat am sedang merasa apa itu cinta,maafkan tila sebab telah menrosakan kisah cinta am,percaya la sehingga hari ini tila masih merasa kecewa itu, dan setiap kali itu timbul penyesalan yang amat memilukan hati tila,am setiap kali tila berpeluang bercakap dengan am,waktu itu tila mengambil saat ini untk membuktikan pada am yang tila sudah berubah, jauh berubah am,tapi mungkin am xdapat merasakan atau am cuba menidakan kewujudan tila,ye lah sapa yang nk ingat wanita yng penrh menghancurkan hati suatu ketika dulu, am ...tila xtaw nk gambarkan perasaan tila supaya am nampak bertapa kasihnya tila pada am,

am ,bukan tila xpernah bg peluang pada laki lain untuk isi kekosongan hati tila,tapi diaorang kejam am,diaorang permaikan cinta tila hati tila,am
kegelisahan didalam kedinginan meniti sepi keseorangan
apabila ayah telah pon meninggalkan tila ,
keupayaan tila terbatas,

am jika saat ini am tidak mampu menerima tila
tila redha walaupun pahit mungkin ini takdir untuk kita berdua
biarlah tila mengundurkan diri sebab memang tila sedar am xkan kembali
walaupun sebenar2nya tila amat memerlukan am
tp sekurangnya biar tila hidup dlm memori ber sama am

mungkin ada sinar selepas ini..mohon didoakan yer am..
,


p/s: kalaulah masa mampu diputarkan semula xmungkin aku akan lukai DIA











Terima Kasih

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Blog Aku Miskin Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign