Pages

2 June 2012

SeBaB DuGoNg BuNtinG

salam semua sebab sudi singgah blog aku miskin..hari nie aku nak share something :face41: aku dahpon berhenti kerja kat tempat aku kerja sekarang,dan semua ini aku lakukan sebab terpaksa...aku dh xkuat lagi nak menanggung maki hamun dari ketua aku yang tangah sarat mengandung,pada mula aku bertahan sebab mungkin kesan pembawa budak,tapi kelamaam aku dh xtahan lagi,sebab sikap dia yang makin satan...aku dh xleh accept lg ..dia kutuk aku,"kata ada diploma tapi kerja macam xde diploma" sedih,

terasa dunia aku gelap pulak...selama ni aku hormat dugong bunting tu,tapi dah melampau dugong nie...( maaf kata-kata ni sudah dapat keizinan dari pelapis filem dudong bunting a.k.a gaban)aku rasa geram bila dia bleh rosakkan reputasi aku depan supervisor aku :face16:
aku benci dugong bunting..aku xredha dunia akhirat ko kutuk aku..:face10:
aku harap allah menbalas segala perbuatan ko yang menganiaya anak yatim seperti aku (:131:)

tapi aku sedih terpaksa berpisah dengan orang yang selalu menyokong aku,:65: :65: kak aziah :face31: hummm xpuas aku nk korek ilmu dr dia,:34:
kak rina :130::130: selalu rangsang aku dengan kata-kata pedas yang membina semangat aku :41::41: nak angah (azizah) kadang sikap dia yang blur tu buat aku nak tergelak ,dia la gadis paling cantik aku pernah aku jumpa dia....angah along windu kat angah maaf sebab xbgtaw kat angah..nnt along nangis :face21:


:21::21::21: kalian adalah sumber semangat aku...maaf sebab terpaksa buat keputusan yang terlalu drastik...cukup la aku sengsara disebabkan sikap dugong bunting..:face11:


p/s: aku mengundurkan diri bukan kerana aku kalah,aku diamkan diri bukan kerana aku xmampu melawan balik,tapi aku percaya hukum karma allah melihat apa yang kau sudah lakukan,


:125::125::125::125::125::125::125::125::125::125::125:
Terima Kasih

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Blog Aku Miskin Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign