Pages

25 May 2012

RiNdU AyAh..(T T)

hii salam semua sebab sudi singgah blog aku yang "miskin":face74:
korang nak taw x apa hobi aku pas balik keja if kerja mlm..??:face12:

suka usha uncle jual news papers kt tepi jln..:face23:

:86:sebab uncle tu sejibik(sengaja nak eja mcm tu :10:) muka mcm arwah ayah aku

huhuhuhuh:face59:

aku rindu kat AB RAHMAN:face74:
KDNG2 aku termimpi mimpi arwah ayah aku....raya tahun ni xtaw nk redah mcm mn
:face60:

okay la..nk g :45: nnt aku smbung lagi k...xlm kjp jerk ni..
p/s::h::h::h:aku sanggup korbankan separuh umur aku agar dapat bertemu kembali lelaki yang bernama ayah...tp aku bukan tuhan...redha dan berdoa.......:h::h::h::h:


Terima Kasih

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Blog Aku Miskin Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign