Pages

3 June 2012

i have nothing without.........


:60::60::60:SALAM...semua sebab sudi singgah blog aku yang agak miskin nie..:60::60::60:
fuhhh layan ..hang out dgn adik aku yg suam-suam sengal .. aidil :93:nm adik aku bwu jer form 3 ,tahun ni dia PMR so sbgai akak a.k.a director dlm rumah
aku kena pastikan adik-adik aku fokus dlm exam diaorg,adik aku syamirul :97:20 thun bakal smbung study kat ikbn perlis,sj aku apply kt situ sbb dia malas bab :90: so dia nak target skill plak,
mana taw rezeki dia dekat skill yang bakal dia learn nnt..
nazifa.:95:.standard 3 agak banyak cakap..syng sgt kat dia..sj front her aku show garang skit tp in fact i 'am loving person u know:x::x::x:
my mumy:94: sometime la aku ni agak rude with my mom ,actually sometime ok:16: nobody is perfect right..
and now aku pon dh xkerja kat penang kan ,looking are job at area kulim ,aku xmau jauh dr dia ag,aku nak dia always depan mata aku,aku xmau bila dia perlukan aku dia xdak..hanya dia ajer harta aku yang allah beri..

yeahhh ...aku sedar aku bukan la anak yang baik...but i am still learning how to be are great son anak yang tidak menyusah kan dia..

:94::95::93::97: i love u all...:67::67::67:

p/s: kasih ibu adalah perkara yang paling terindah kadangkala aku rasa tidak pantas untuk menjadi anaknya..kerana sikap ku..
Terima Kasih

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Blog Aku Miskin Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign