Pages

29 April 2012

Kaifa Halukum ya akhi ya ukhti ?

SALAM SEMUA sebab sudi singgah blog aku yang ":miskin " nie

hari ni aku menaip dihadapan umah aku sambil aku perhatikan pokok bunga kesayangan arwah ayah
 (mood nak nangis ja huhuh)

aku masa kecik2 lu hihih..

xpasal 2 post pic masa budak2 hihih...jgn mara r ..

ni pic masa puasa


hihi aku xberniqab sebenarnya aku suka pompuan berniqab..insyallah aku akan join nanti jika diberi peluang

aku saja jer nak post entry ni saja nak amik tarikh keramat nie,sebab hari adalah hari ahad ..hahhahhah


tapi sebelum aku sign out aku nak korang renungkan ayat nie

"Jadilah rumput nan lemah lembut Tak luruh dipukul ribut Bagai karang di dasar lautan Tak terusik dilanda badai"






Terima Kasih

2 comments:

  1. sy juga suke orang berniqab..tp blum dpt kekuatan untuk ke arah itu...insyaAllah

    ReplyDelete
  2. harap kita masih diberi peluang

    ReplyDelete

Blog Aku Miskin Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign