Pages

13 August 2012

Cara Baru Tingkatkan Trafik Blog

banner

nak glamer atau tambahkan ramai follower

1) Klik banner diatas dan register (cuma perlu nama,email dan kata laluan).Dan macam biasa akan ada email verification.Klik dan dah boleh aktif.
2) Korang akan dapat 50 coins secara percuma.
3) Coins tu korang gunakan untuk promote sites korang termasuklah Blog, Twitter, Facebook, Google Plus.
4) Link blog korang akan disenaraikan dalam bloglist Asia Fans, dengan syarat korang buat satu entry mengenai Traffic Exchanger ini.Buat simple2 pun boleh.Contohnya letak banner AF dalam entri.Mudah kan?
5) Untuk dapatkan lebih banyak coins,mudah sangat! Bila dah daftar nanti, klik la pada earn coins.Macam kat bawah ni.Nampak kan? Paling mudah klik je Auto-Surf.Kalau korang blogwalking blehhhlahh jejalan ke blog2 yang sudah ada dalam bloglist sambil dapat coins free....
ok setakat ni tu je kah yang boleh aku bgtaw..sbb aku pon bru join web site nie mmg perghhh laaa...http://www.asiafans.net/index.php?ref=191 klu korang nk tambah follower pon atau korang ni memang jenis kaki jalan.so klik n daftar jer blog korang kat asiafan.net nih... lagipon aku nak bagitaw korang ini 100% buatan dari anak malaysia kita sendiri wehhhhhhhhhhhh walawehhh...jomm support services buatan malaysiaa nih... xkuar duit pon okkk



Terima Kasih

3 comments:

  1. sis dtg jenguk dr link kat asia fans... Hehe

    ReplyDelete
  2. @eza miza yeaaa mmg tu tjuan bam join asia fans lepak2 k

    ReplyDelete
  3. AsiaCube boleh menjadi alternatif dan juga menawarkan perkhidmatan servis untuk bertukar like,pengikut serta trafik :)
    Lawati: AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site! untuk pendaftaran percuma :)
    Muat turun panduan ringkas AsiaCube : Tutorial AsiaCube

    ReplyDelete

Blog Aku Miskin Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign