Pages

14 August 2012

sebuah cinta ditemani penantian

hiii.salamm semua...arini bam terlebih rajin update blog..tp xpe kan hope korang enjoyyy

sebuah cinta ditemani penantian.
kadangkala aku berharap ia penuh kebahagiaan
namun engkau tidak pernah untuk mencuba
apakah aku harus terus menanti dalam penuh kesakitan

ungkap segala gundah dan resah dalam jiwa
mekarkan kerinduan dalam asmara
jangan kau sembunyikan rasa itu dari ku
ku harap besar sayangmu untukku

cinta itu memang indah tapi kadangkala
indah itu tidak semestinya cinta
bukan kekasih jika tidak merindu
bukan cinta jika tidak terguris
aku tahu engkau
hanyalah buah mimpi ku
kerana aku titipkan kerinduan untukmu



Lihat,Dengar dan Rasakan Seberapa Dalam Jerit tangis hatiku

Terima Kasih

2 comments:

  1. DALAM MAKSUD BAM TU .. SABAR YE BAM ..

    ReplyDelete
  2. \@dEdEQ dE wIshEs haiiii adik dedeq....bam berjiwang bagaii.tu yg terljak emooo

    ReplyDelete

Blog Aku Miskin Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign