Pages

7 September 2012

Says.com Berwajah Baru . Nak DUIT tak ? Mari Sini BAM Ajar Cara Nak Daftar And Cara Guna Says

SAYS , salah satu tempat/cara BAM dapat sikit duit poket untuk hidup .
Kalau belum daftar lagi ,klik link ni  DAFTAR SINI

Tekan je BUTTON SIGN UP , then masukkan username , emel dan password . Jangan lupa VERIFY kat emel sekali ye untuk aktifkan :) Kalau korang nak tahu , sekali korang SIGN UP , says akan masukkan RM5 terus ke dalam account says . So , apa tunggu lagi ? SIGN UP cepat ! 

Lepas korang dah aktifkan / verify kat emel korang , sekarang BAM akan ajarkan , macam mana nak guna says ni dan macam mana nak dapat duit melalui says ni ?

Caranya memang mudah dan simple sahaja . 

1. First , korang ada nampak tak button SPECIALS di bahagian atas sekali ?

 
2. Haa , klik button SPECIALS tu .

3. Kemudian , korang akan nampak ada banyak-banyak iklan taw ? Yang ada tulis jumlah wang untuk iklan tu korang boleh lah SHARE LINK nya . Yang dah tulis complete tu , abaikan . Sebab kalau korang SHARE link pun , duit takkan naik punya :D


4. Macam mana nak dapatkan link untuk dipromotekan ye ? Bila korang dah klik salah satu iklan kan ,
 dia akan keluar seperti kat bawah ni . Dia akan nyatakan jumlah RM bagi iklan tersebut dan jumlah RM bagi setiap yang click-per unique visitor . Then , korang tekan BUTTON BROADCAST kaler hijau ! (dh macam Blekberi pulak nak broadcast bagai . haha )*

(KLIK UNTUK NAMPAK LEBIH JELAS)*
 
5. Bila dah tekan broadcast tu , akan keluarlah link korang kat bahagian bawah sekali tu .
Copy link tu :

 
6. Paste link tu , di bahagian WALL POST FACEBOOK TWITTER atau di bahagian ENTRY BLOG KORANG :) Masa nak paste link tu , buat lah ayat yang menarik lagi tertarik supaya ada yang nak TEKAN link korang tu . Bila sorang click , dapat lah korang dua kupang ! 

7.  Ada yang tak faham atau tak jelas lagi dengan ayat-ayat kat atas ni ? Kalau ada yang tak faham , boleh je terus comment di entry ini . InsyaAllah BAM akan reply semua komen korang tu . 
 ! DAFTAR SEKARANG YE !! 


Terima Kasih

4 comments:

Blog Aku Miskin Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign